جلسه شماره 143-144 مورخ 1402/04/17

جلسه شماره 143هیات مدیره محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در محل اتاق جلسات واقع در طبقه سوم سازمان با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید با حضور 13 نفر از اعضای محترم هیات مدیره و بازرسین محترم آقای سیامک صبور و علیرضاسلیمانی در ساعت 17:15به شرح ذیل برگزار گردید.

در خصوص دوره آموزشی بازدید از کارگاه های ساختمانی مقرر شد اجرای دوره با مدیریت رئیس سازمان و با رعایت مسائل ایمنی و تدارک مقدمات آن با اطلاع رسانی به هیات مدیره جهت حضور در صورت اعلام آمادگی برگزار گردد.

به استناد صورتجلسه مورخ 04/17/ ۱۴۰۲ کمیسیون معاملات که پاکات الف ۳ شرکت سرمد، تعاون، رازی بازگشایی و پاکت الف شرکت پارسیان به استناد مصوبه1402/04/03 هیات مدیره بازگشایی نشده بود و توضیحات هیات رئیسه در جلسه مقرر شد: ( در خصوص دستور جلسه اول بازگشایی پاکات مناقصه بیمه مسئولیت مدنی) هر 3 شرکت مذکور نسبت به تکمیل مستندات خود ظرف ۴۸ ساعت اقدام و نتیجه توسط هیات رئیسه در جلسه­ی فوق العاده هیات مدیره روز دوشنبه مورخ 04/19/ ۱۴۰۲ اعلام و تصمیم گیری گردد.

جلسه شماره 144هیات مدیره محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل راس ساعت 19:15 در طبقه سوم سازمان با حضور 13نفر از اعضای هیات مدیره و بازرسین سازمان آقایان مهندس سیامک صبور و علیرضا سلیمانی برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مسائل و مشکلات مربوط به اقدام نهضت ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد با عنایت به محدودیت تعداد شرکت‌های حقوقی، مسکن‌های نهضت ملی به صورت بلوک بندی ثبت و ارجاع گردد تا امکان ارجاع آنها به طراحان و ناظرین حقیقی میسر گردد.

نامه تعدادی از مجریان با عنوان درخواست استفاده از خدمات مشاور مالیاتی کارشناس خبره که توسط بیش از ۹ نفر از اعضای هیات مدیره در جلسه درخواست شده بود در جلسه مطرح و مقرر شد در صورتیکه بیش از 50 شرکت مجریان حقوقی درخواست را تایید نمایند توسط هیات رئیسه اقدام گردد و قرارداد آن در هیات مدیره مطرح و مصوب گردد.

با توجه به گزارش واحد انفورماتیک در جهت تسهیل در ارجاع آزمایشگاه خاک و بتن مسکن ملی مقرر گردید ۱۰ درصد ظرفیت کل و یک کار برای هر یک از آزمایشگاه‌ها با رعایت صلاحیت تخصیص یابد( این ظرفیت و تعداد کار صرفاً برای استفاده در نهضت مسکن ملی خواهد بود) لازم به ذکر است بند 1 و بند ۳ با موافقت اعضای حاضر در جلسه مطرح و تصمیم گیری شد.

- در خصوص این بند آقای مهندس وثوق اعلام نمودند که با هرگونه سهمیه بندی مخالف هستند.

-بررسی و تایید بودجه ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲  

پس از بحث و بررسی در مورد حقوق رئیس و خزانه‌دار و حقوق ارکان مقرر شد در خصوص بودجه سال ۱۴۰۱ ردیف مربوط به ردیف الف -۲ هزینه‌های هیات مدیره و گروه‌های تخصصی حقوق ریاست سازمان بر اساس نظامنامه و حق الزحمه خزانه‌دار با رعایت سقف ۸۵ درصد و شاخص‌های نظامنامه برای هر یک از خزانه‌دار به نسبت ماه‌های مشمولیت در سال ۱۴۰۱ حق الزحمه هیات رئیسه با رعایت سقف ۷۵ درصد و شاخص‌های نظام‌نامه برای هر یک از اعضا هیات رئیسه به نسبت‌های مشمولیت در سال ۱۴۰۱ و حق الزحمه اعضا هیئت مدیره با رعایت سقف ۶۵ درصد برای هر یک از اعضاء هیات مدیره و بر اساس شاخص‌های نظامنامه تنظیم و جهت تصویب به جلسه بعدی هیئت مدیره ارائه گردد.

دیدگاه ها (0)


درحال حاضر نمیتوان نظری برای این مطلب ثبت کرد