جلسه شماره 151-152مورخ 1402/05/21

جلسه شماره 152-151هیات مدیره محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در محل اتاق جلسات واقع در طبقه سوم سازمان با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید با حضور12 نفر از اعضای محترم هیات مدیره و بازرسین محترم آقایان علیرضا سلیمانی، سیامک صبور در ساعت 17:15به شرح ذیل برگزار گردید.

با توجه به اهمیت دستور جلسه سوم جلسه قبل (بررسی ضریب تایید عدم اشتغال مهندسین نظام‌نامه ابلاغی ۱۴۰۲ شورای مرکزی و تصمیم گیری در این خصوص) این مورد در دستور جلسه اول قرار گرفت .در ابتدای جلسه خانم مهندس نیکنام توضیحات کامل و جامع خود را با ارائه پاورپوینت که آماده کرده بودند ارائه نمودند در خصوص ضریب تایید عدم اشتغال مقرر شد ریاست سازمان از سوی شورای مرکزی در خصوص شغل تمام وقت (بند ۷ -۲ -)ماده ۸ استعلام نمایند.

در خصوص ارجاع مجریان بر ساختمان‌های سه سقف در شهرستان‌ها (کاهش یک سقف(۴ سقف به سه سقف) نسبت به سال‌های قبل )موافقت گردید.

نامه خانه مطبوعات استان اردبیل در جلسه قرائت و مقرر شد بر اساس اعلامی در جلسه ی مطبوعات مبلغ ۱۰ میلیون تومان در قالب کارت هدیه بر منتخبین از طریق قرعه کشی شده در جلسه مذکور پرداخت گردد.

 

دیدگاه ها (0)


درحال حاضر نمیتوان نظری برای این مطلب ثبت کرد