جلسه شماره 67مورخ 01401/04/26

جلسه 67 هیأت مدیره با حضور اعضای محترم در اتاق جلسات تشکیل و تصمیمات ذیل اتخاذ گردید:

موضوع هزینه شناسنامه فنی و ملکی ساختمان با توجه به رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری و انتشار روزنامه رسمی به تاریخ ۱۴/04/۱۴۰۱ مقرر گردید از تاریخ مزبور یعنی ۱۴/04/۱۴۰۱ هزینه ای تحت عنوان هزینه صدور شناسنامه فنی و ملکی ساختمان از کارفرمایان اخذ نگردد.

 ضمنا مقرر گردید با توجه به کاهش منابع درآمدی، مدیریت هزینه ها انجام یافته و در تدوین بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ اثرات کاهش درآمدی مد نظر قرار گیرد.

از روز چهاردهم هزینه های تحت عنوان صدور شناسنامه فنی ملکی ساختمان با ارائه درخواست توسط شخص کارفرما از سازمان قابل عودت میباشد. ضمناً مقرر گردید لیست واریزی های سازمان از بابت صدور شناسنامه فنی و ملکی از تاریخ ۱۴/04/۱۴۰۱ توسط مدیر امور مالی و احصاء پرداختی ها عودت گردد.

موضوع صورتجلسه کمیته انفورماتیک سازمان در خصوص تمدید قرارداد آقای حیدرزاده مطرح و مقرر گردید خزانه دار محترم سازمان تا روز شنبه مورخ 0۱/05/۱۴۰۱ کلیه قراردادهای انفورماتیک از بدو حضور در سازمان مربوط به آقای حیدرزاده و همچنین پرداختی های سازمان به ایشان با تفکیک سالها را جمع آوری نموده و کلیه تعهدات موضوع قراردادهای قبلی نامبرده را احصاء نموده و با برگزاری جلسه با کارشناسان انفورماتیک و بررسی پیشنهاد ارائه شده گزارشی کامل همراه با پیشنهاد هیئت مدیره ارائه نماید.

 

دیدگاه ها (0)


برای ثبت نظر لطفا وارد حساب کاربری خود شوید