جلسه شماره 89-88  مورخ 1401/07/09

 89-88امین جلسه هیات مدیره با حضور اعضای هیات مدیره و بازرسین محترم جناب مهندس صبور،هدایتی و سلیمانی تشکیل و تصمیمات ذیل اتخاذ گردید.

نظر به مذاکرات انجام شده با سازمان بازرسی استان و مکاتبه و اصله از معاونت محترم مسکن اداره کل مقرر گردید ضریب اشتغال مهندسین غیر شاغل بصورت یکسان برای همه پایه ها و بر اساس روال قبلی باشد.

بکارگیری هوشمند در دفاتر رابط مطرح گردید و با موافقت اکثریت اعضا کلیت آن مورد موافقت قرار گرفت و مقرر گردید در خصوص روند اجرای آن تا هفته آینده به هیات مدیره پیشنهادات ارائه گردد.این بند بصورت آزمایشی یک ماه اجرا گردد.

نامه شماره 30586/01 مورخ 30/06/1401اداره کل راه و شهرسازی در خصوص دریافت بهای آزمایشگاهی از آزمایشگاه ها قرائت و مقرر گردید در خصوص ارائه خدمات به شرکت های خدمات آزمایشگاهی و سایرخدمات تفاهم نامه ای سازمان موضوع در کمیته مربوطه در اسرع وقت (حداکثر یک هفته)مطرح و در خصوص ارائه خدمات توسط  سازمان در قالب انعقاد تفاهم نامه (کمک های اعطایی اشخاص حقیقی و حقوقی)به استناد نامه ارسالی شماره 7036/6 ش م  مورخ 23/08/96 شورای مرکزی نظام مهندسی سازمان در راستای توسعه کمی و کیفی پیشنهادات جمع بندی و به جلسه هیات مدیره گزارش گردد.

جلسه با نثار صلوات بر محمد و آل محمد پایان یافت.

دیدگاه ها (0)


درحال حاضر نمیتوان نظری برای این مطلب ثبت کرد