جلسه شماره 108مورخ 1401/10/03

جلسه شماره 108هیات مدیره محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در محل اتاق جلسات واقع در طبقه سوم سازمان با تلاوت آیاتی چند کلام الله مجید با حضور 11 نفر از اعضای محترم هیات مدیره و بازرسین محترم در مورخ 03/10/1401ساعت 17:00به شرح ذیل برگزار گردید.

رئیس سازمان توضیحات لازم در خصوص مطالب پیش از دستور را ارائه دادند در ادامه مهندس مبارکی اقدامات انجام شده در سازمان در خصوص بیمه مسئولیت مدنی و بیمه تکمیلی در دو هفته اخیر در خصوص بیمه مهندس محور را توضیح دادند و مقرر شد با توجه به معایب بیمه متراژ محور به شکل مهندس محور کارسازی و انجام شود.

موضوع ماده صد ساختمان شماره 2 و مکاتبات آن با شهرداری منطقه 3 و اقدامات انجام شده از طرف ماده صد در جلسه قرائت و مطرح گردید مقرر شد نظرات سازمان در خصوص قیمت کارشناسی انجام شده برای بخش تغییر کاربری شده به تجاری به شهرداری منعکس گردد. در ادامه در خصوص کاربری ها و تکمیل ساختمان مذکور بحث و بررسی لازم به عمل آمده موارد

عندالزوم از جمله پله فرار که لازم به انجام برای اخذ عدم خلافی ماده صد است مقرر شد از طریق استعلام(در دوبخش خرید و اجرا)اجرایی گردد.

در خصوص دستور جلسه 107مورخ 26/09/1401 (بند 2 نحوه ارجاع آزمایشگاه بتن)مقرر شد نحوه اعمال کسر از سهمیه نقشه های اصلاحیه ساختمانهای بتنی مجدد در هیات رئیسه بررسی گردد.

در خصوص نتیجه رای گیری در جلسه فراخوان عمومی آزمایشگاههای همکار نظام مهندسی ساختمان مقرر گردید کمک های بلاعوض آزمایشگاههای بتن و خاک به سازمان مطابق مفاد ماده 37 قانون ، معادل 8 درصد کل حق الزحمه باشد در این راستا یک ردیف مجزا برای درصد دریافتی فوق از آزمایشگاه در بودجه سال 1401 پیش بینی گردد و جهت تصویب به مجمع ارائه گردد.

انتصاب مدیران دفاتر نمایندگی کلیه شهرستانها به هیات رئیسه تفویض اختیار گردید

دیدگاه ها (0)


برای ثبت نظر لطفا وارد حساب کاربری خود شوید