جلسه شماره 111 مورخ 1401/11/01

جلسه شماره 111هیات مدیره محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در محل اتاق جلسات واقع در طبقه سوم سازمان با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید با حضور 11 نفر از اعضای محترم هیات مدیره و بازرسین محترم و مدعوین محترم از اداره کل راه و شهرسازی حاج آقا حافظعلی کافی و مهندس شهبازی در ساعت 17:00به شرح ذیل برگزار گردید.

ریاست محترم جلسه، هزینه ماده صد ساختمان به مبلغ 000/000/500/18ریال را که توسط شهرداری منطقه 3 اردبیل اعلام شده بود را طی نامه ایی به شماره 401013000 و مورخ 29/10/1401 خدمت اعضای هیات مدیره ارائه نمودند و نظر اعضای حاضر را(با توجه به محدودیت زمانی 10 روز اعتراض)مبنی بر اعتراض یا عدم اعتراض نسبت به مبلغ ذکر شده خواستند، در ادامه پس از بحث و تبادل نظر تصمیم بر عدم اعتراض بر نتیجه ماده صد نتیجه گیری شد.در ادامه نیز مقرر شد هیات رئیسه سازمان تحقیقات حقوقی مربوط به بحث مورد نظر را انجام دهند و نتیجه مذکور را در جلسه بعدی خدمت هیات مدیره گزارش دهند.

در خصوص تغییر تاریخ برگزاری مجمع عمومی پس از بحث و بررسی تصمیم بر عدم تغییر تاریخ برگزاری مجمع شد(مصوبه قبلی مورخه ۱۲/09/ ۱۴۰۱ به قوت خود باقی ماند).

مقرر شد در مورد دستور کار دوم جهت حل مشکلات مربوط به کاهش تعرفه برخی رشته ها بر اساس تعرفه  ابلاغی مهر ماه سال جاری که بر اساس ضریب شکست 79 اعلام شده بود پیشنهادات ذیل جهت ارائه به دستگاههای نظارتی جهت اخذ تاییدیه و اجرا به عمل آمد.

 3-1- مقرر شد حدود ۳ درصد از طراح هماهنگ کننده کسر و به تعرفه نظارت برق اضافه گردد. (3 مخالف)

3-۲-  مقرر شد با جابجایی درصدی از کل طراحی و افزودن به نظارت (حدود 5/2 درصد) و با فرض ثابت نگهداشتن تعرفه نظارت معماری و مکانیک بر اساس شکست کار ۷۹ جدولی به شرح پیوست تنظیم و به عنوان پیشنهادیه دوم به دستگاههای نظارتی جهت ارائه و اخذ تاییدیه ارسال گردد پیشنهادیه با 9 رای موافق مصوب گردید.

دیدگاه ها (0)


برای ثبت نظر لطفا وارد حساب کاربری خود شوید