جلسه شماره 114 مورخ 1401/11/08

جلسه ۱۱۴ هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان اردبیل در محل اتاق جلسات واقع در طبقه سوم سازمان با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید با حضور ۱۱ نفر از اعضای هیات مدیره و بازرس محترم مهندس سیامک صبور در ساعت  17:15برگزار گردید.

گزارش عملکرد ۱۴۰۰ و بودجه های پیشنهادی سالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به هیات مدیره جهت بررسی و تصویب و ارائه به بازرسان محترم

خزانه دار محترم توضیحات خود را در مورد دستور جلسه اول به طور کامل در جلسه ارائه نمودند و نیز خاطرنشان کردند که کلیه نظرات و پیشنهادات ذکر شده در جلسه ۱۱۲ هیات مدیره، توسط اعضای حاضر جلسه مذکور اعمال گردیده است.

در مورد هرگونه درآمدزایی برای سازمان از طریق اداره آب و فاضلاب تفویض اختیار از طرف هیات مدیره به مهندس تورج آریش داده شد تا با رایزنی‌های لازم موضوع را انجام و در این خصوص نشست های با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و رئیس سازمان ترتیب دهند.

تراز ۱۴۰۰ و گزارش حسابرسی (صورت های مالی) که تحویل بازرسین سازمان شده است به تصویب هیات مدیره رسید.

کلیات بودجه های پیشنهادی ۱۴۰۱سالهای و ۱۴۰۲ جهت ارائه به مجمع به تصویب هیات مدیره رسید.

تذکر بازرس (مهندس هدایتی)

با توجه به اینکه بودجه ۱۴۰۱ هنوز به مجمع نرفته است در اصل همان بودجه ۱۴۰۰ می باشد لذا مقابل ستون عملکرد ۱۴۰۱ (نه ماه) می بایست ۱۴۰۱ بر اساس ۱۴۰۰ قرار گیرد تا قابل مقایسه باشد.

حق الزحمه هیات مدیره و هیات رئیسه، رئیس و خزانه دار سازمان بر مبنای بودجه مصوب ۱۴۰۰ با افزایش ۳۰ درصد به تمامی آیتم های (حق الجلسه، حق حضور و محرومیت استفاده از پروانه اشتغال) مورد قبول واقع شد.

در مورد تعیین تاریخ مجمع عمومی بر اساس نامه شورای مرکزی مقرر شد با توجه به تغییر تاریخ مجمع بر اساس نامه شورای مرکزی( به دلیل تداخل با اجلاس عمومی) و مکاتبه سازمان با اداره کل مسکن راه و شهرسازی) تاریخ برگزاری نوبت دوم که در جلسه حاضر با ۸ رای مصوب شد مقرر شد تا ۲1 اسفند برگزار گردد.

در مورد حق حضور پیشنهادی (۸۰ ساعت) برای هیات رئیسه، که توسط هیات رئیسه ارائه شده بود از مجموعه ۱۱ نفر حاضر 8 نفر موافقت کردند.

 

دیدگاه ها (0)


برای ثبت نظر لطفا وارد حساب کاربری خود شوید