جلسه شماره 115 مورخ 1401/11/19

جلسه ۱۱5 هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در محل اتاق جلسات واقع در طبقه سوم سازمان با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید با حضور ۱۱ نفر از اعضای هیات مدیره و بازرس محترم مهندس سیامک صبور و مدعو گرامی از اداره کل راه وشهرسازی در ساعت  17:15برگزار گردید.

مقرر شد با توجه به شرایط پیش آمده در شهرستان خوی برای مردم به خاطر وقوع زلزله و نظر به لزوم مشارکت سازمان در کمک های انسان دوستانه با موافقت کل اعضای حاضر مبلغ 500 میلیون ریال معادل(۵۰ میلیون تومان )از محل بودجه کمک بلاعوض به نهادهای مردمی و گروه‌های اجتماعی و اعضای سازمان با استعلام از خزانه داری محترم سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی به حساب ابلاغی آن سازمان واریز گردید یا به شماره حساب ابلاغی از طرف دولت محلی(استانداری)جهت تجمیع و ارسال یکجای کمکها واریز گردد.

در مورد دستور کار اول که پیشنهادیه بند1 شورای مدیران در خصوص کسر و افزایش امتیاز کارهای زیر ۴۰۰ متر مربع طراحی، نظارت و سرپرست کارگاه به مورخ ۱۶ /11/ ۱۴۰۱ در هیات مدیره مطرح و بدین صورت تصمیم گیری به عمل آمد.

1-2-برای هر مهندس در چهار رشته یک (1)کار بین 100-0 متر مربع و یک (1)کار بین 400-101 متر مربع بدون کسر از امتیاز لحاظ گردد( فقط در اردبیل اعمال خواهد شد).

2-2-در مرحله دوم و در صورت عدم کفایت بند اول، مقرر شد امتیاز تشویقی به اندازه کسر از امتیاز و بر اساس پیشنهادیه شورای مدیران اعمال گردد.

3-2-گام سوم افزودن یک (1)کار دیگر به بند اول می باشد انجام مراحل فوق( دوم و سوم ) با تشخیص ریاست سازمان و در صورت نیاز انجام خواهد پذیرفت.

در خصوص جذب آگهی و تعیین قیمت پایه و چاپ سررسید مقرر شد (از طریق اجرای مزایده ی محدود در بین شرکتهایی که اعلام آمادگی کرده و لیست آنها به پیوست می باشد)به هیات رئیسه تفویض گردید.

در مورد امحاء نقشه های باطله سازمان، مقرر شد با مشورت وکیل حقوقی سازمان و استعلام کتبی از اداره کل راه و شهرسازی به پاکسازی و امحاء کلیه نقشه ها و کلیه وسایل موجود در پارکینگ (زیر زمین) اقدام گردد و مقرر شد که  از طریق کمیسیون معاملات توسط هیات رئیسه انجام پذیرد حضور یک بازرس الزامی می باشد.

در خصوص قرارداد هتل آپارتمان مشهد جهت رفاه اعضای سازمان مقرر شد قرارداد به صورت استیجاری کامل (پیشنهاد اول مدیریت اداری خانم مهندس زارع) توسط هیات رئیسه انجام پذیرد و نیز قرارداد در چارچوب و محدوده­ی  بودجه مصوبه مجمع باشد.

 

دیدگاه ها (0)


برای ثبت نظر لطفا وارد حساب کاربری خود شوید