جلسه شماره 116 مورخ 1401/12/06

جلسه شماره 116هیات مدیره محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در محل اتاق جلسات واقع در طبقه سوم سازمان با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید با حضور 11 نفر از اعضای محترم هیات مدیره و بازرسین محترم سیامک صبور و صدیف هدایتی و مدعوین محترم از اداره کل راه و شهرسازی حاج آقا حافظعلی کافی و مهندس شهبازی در ساعت 17:15به شرح ذیل برگزار گردید.

تصمیم گیری در خصوص ارجاع نظارت پروژه های زیر ۱۰۰ متر مربع مقرر شد تمامی نقشه های زیر ۱۰۰ متر مربع با نظام اولویت‌بندی ارجاع پذیرد با در نظر گرفتن مسائل تشویقی شامل:الف- ارجاع به صورت تک ناظر(معماری به عمران) به شرطی که ساختمان در زیر ۱۰۰ متر مربع پایان یابد.

ب-  در خصوص تعداد کار تصمیم بر این شد که به صورت 1/0 کار در کارکرد مهندسین ثبت گردد. ضمناٌٌٌ بند1 صورتجلسه شماره ۱۱۵ مورخ ۱۹/11/ ۱۴۰۱ در این خصوص ساری و جاری خواهد بود.

در خصوص قرارداد بیمه مسئولیت مدنی مقرر شد، قرارداد بیمه مسئولیت مدنی که آخرین تمدید آن در ۱۸ دیماه سال جاری به اتمام رسیده است و چندین بار مناقصه آن برگزار شده و به نتیجه نرسیده بود و آخرین صورتجلسه مورخ ۲۲/08/۱۴۰۱ کمیسیون معاملات تصمیم‌گیری در این خصوص را بر عهده هیئت مدیره گذاشته بود تنها شرکتی که اسناد آن کامل بوده و پیشنهاد قیمت ۱۵000 هزار ریال به سازمان داده بوده است من حیث المجموع با تمدید قرارداد بیمه مسئولیت مدنی حاضر شرکت بیمه ای رازی تا آخر تیرماه سال ۱۴۰۲ و به قیمت توافقی ۱۲000 هزار ریال (بدون مالیات) موافقت گردید و مقرر شد حداکثر تا آخر اردیبهشت ماه سال آتی نوع بیمه(مهندس محور یا پروژه و متراژ محور) در کمیته متشکل از آقایان مهندس مبارکی بازرس محترم و کمیسیون معاملات سازمان تعیین تکلیف گردد.

تصمیم گیری در خصوص کارکرد شهرسازی مقرر شد در اولویت اول شهرسازانی که دارای ظرفیت هستند اجرا شود و پس از تکمیل ظرفیت آنها نسبت به ارجاع به هم گروه خود بر اساس مبحث دوم مقررات ملی اقدام گردد.

در خصوص اجرای نظارت طرح نهضت ملی مشکین شهر بحث و بررسی های لازم در هیئت مدیره انجام شد و نظرات اعضای هیئت مدیره و نماینده مسکن استماع گردید و مقرر شد بعد از جلسه­ای که مسکن و فرمانداری در مشکین شهر برگزار خواهد شد موضوع به سازمان منعکس گردد و تصمیم گیری لازم در این خصوص به عمل آید.

در مورد ارجاع اولویت بندی نظارت نقشه ها در روزهای تعطیل با توجه به امکان قطعی اینترنت و سایر شرایط احتمالی که خارج از حیطه اختیارات سازمان نظام مهندسی می باشد مقرر شد کلیه­ی ارجاعات الویت بندی نظارت نقشه ها در روزهای تعطیل متوقف گردد و سایر امورات عادی در سایت انجام پذیرد.

مقرر شد هر عضو حقیقی یا حقوقی سازمان که در روند جاری امورات خود در سازمان به خاطر منافع شخصی و خواسته خود اقدام به تهدید و توهین به کارمندان یا ارکان سازمان نماید و یا در مجمع عمومی بدون مستندات لازم اقدام به اتهام زنی به ارکان سازمان نماید و یا خارج از دستور کار و بدون توجه به تذکرات و یا بدون اجازه هیات رئیسه مجمع صحبت کند، به شورای انتظامی معرفی گردند.

 

دیدگاه ها (0)


برای ثبت نظر لطفا وارد حساب کاربری خود شوید