جلسه شماره 118 مورخ 1401/12/18

جلسه شماره 118هیات مدیره محترم(فوق العاده) سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در سالن جلسات واقع در طبقه سوم سازمان با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید با حضور 11 نفر از اعضای محترم هیات مدیره و بازرسین محترم سیامک صبور و صدیف هدایتی و علیرضا سلیمانی در ساعت 17:15 برگزار گردید.

بحث و بررسی درمورد بودجه انجام گردید و بعد از شنیدن کلیه نظرات همه اعضای محترم ذکر شده ریاست محترم جلسه توضیحات لازم را در مورد موارد ذکر شده ارائه دادند و در آخر بحث مقرر گردید فردا(روز جمعه مورخ 19/12/1401)راس ساعت 10 جلسه ی فوق العاده برای ادامه جلسه (فقط بحث بودجه)برگزار گردد.

در مورد پرداخت حق الزحمه ماده ۳۵ مقرر گردید تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان و اداره کل راه و شهرسازی (که این تفاهم نامه پیوست این دستور کار قرار خواهد گرفت )که مقرر است تنظیم گردد، مستندات آن به همراه گزارش مدیران مالی و اداری در گروه هیات مدیره جهت بحث و بررسی بیشتر قرار داده شود و به تصویب هیات مدیره برسد.

در خصوص ارجاع نظارت در نقشه های زیر ۱۰۰ متر مربع با اصلاحیه نامتعارف:

 مقرر شد مکاتبه ای  با شهرداران تابعه استان در خصوص تعیین تکلیف دستور نقشه هایی که مجوز زیر ۱۰۰ مترمربع داشته و بعدا از اصلاحیه نامتعارف داشتند انجام پذیرد. ضمنا مقرر شد مدیر اجرایی بهمراه بازرسی از ساختمان های مذکور بازدید بهعمل آورند و گزارش مکتوب نمایند. ضمنا جوابیه نامه های مکتوب کارفرماها در این خصوص سریعا مبنی بر آمادگی سازمان جهت ارجاع نقشه ها از طریق نظام اولویت‌بندی ارجاع نظارت تنظیم گردد. مضافا اینکه در این خصوص مکاتبات لازم با مسکن انجام پذیرفته است. ضمنا مقرر شد فرایند انجام امورات اداری چنین نقشه هایی از بلوک خارج و طبق شرایط عادی و بر اساس روال سازمان از طریق نظام اولویت بندی ارجاع نظارت انجام پذیرد.

نامه شماره ۲۰۲/ الف ۱۲/01 مورخ ۱۸/12/ ۱۴۰۱ شرکت امیر ساوالان کومه قرائت گردید و مقرر شد به صورتجلسه تنظیم شده فیما بین مسکن و فرمانداری استناد گردد( موضوع با رعایت نظام اولویت بندی و صلاحیت و ظرفیت با اولویت مهندسین مشکین شهر(حوزه مشکین) انجام پذیرد.

 

دیدگاه ها (0)


برای ثبت نظر لطفا وارد حساب کاربری خود شوید