جلسه شماره 124 مورخ 1402/01/30

جلسه شماره 124هیات مدیره محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در محل اتاق جلسات واقع در طبقه سوم سازمان با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید با حضور 13 نفر از اعضای محترم هیات مدیره و بازرسین محترم سیامک صبور و در ساعت 20:30به شرح ذیل برگزار گردید.

با توجه به اهمیت تصمیم گیری در خصوص افزایش تعرفه جهت طرح هیات چهار نفره و موافقت همه اعضای حاضر اولین موضوع بحث در جلسه حاضر گردید.

در مورد تصمیم گیری در خصوص افزایش تعرفه مقرر گردید پیشنهادیه افزایش تعرفه ۲۵ درصد بر اساس بند 17-3و همچنین ۲۵ درصد دیگر بر اساس بند 17-6 مبحث دوم  مقررات ملی جهت اعمال برای کلیه ی خدمات مهندسی در هیات چهار نفره در اسرع وقت طرح گردد.

2-1- در ابتدای بند با توجه به توضیحات مهندس وثوق ایرانی در خصوص تدوین استراتژی سازمان مقرر شد گروهی با مسئولیت ایشان تشکیل و نسبت به تدوین استراتژی سازمان اقدامات و در جلسات آتی اقدامات لازم را ارائه نمایند ضمنا اعضای کارگروه آقای حسین وثوق و دکتر سیم زن و خانم دکتر ساحل شاهی زارع شدند.

2-2- در مورد بیمه مسئولیت مهندسین مقرر شد تمامی مستندات و گزارشات در خصوص بیمه ذکر شد. چه متراژ محور یا مهندس محور بصورت مکتوب و کامل طی  2 هفته توسط کمیته بیمه (دبیر محترم کمیته خانم زارع) به هیات مدیره ارائه گردد در ضمن مقرر شد از آقای دکتر بیات به عنوان مشاور، راهنمایی های لازم در این خصوص گرفته شود و نیز نتیجه نهایی تا آخر اردیبهشت تعیین و از اول خرداد ماه تمامی فرایندهای لازم برای برگزاری بیمه مسئولیت مهندسین انجام پذیرد.

2-3- مقرر شد با توجه به طولانی بودن کلیه جلسات فروردین در سال ۱۴۰۲ و اهمیت دستور جلسات و اتمام زمان جلسات اول ادامه مباحث با عنوان جلسه دوم انجام گردد.( با اکثریت آرا مورد موافقت قرار گرفت).

2-4- با توجه به مذاکره با اعضای هیات مدیره و تصمیم هیات رئیسه در خصوص پرداخت دیون سنوات ۱۳۹۹و ۱۴۰۰ و۱۴۰۱ که مقرر شده بود تمامی دیون مذکور پرداخت گردد تا شامل تخفیف موضوع مصوبه شورای مرکزی گردد و مبلغ  4/300/000/000 ریال طی یک فقره چک در وجه  شورای مرکزی تحویل امور مالی شورا گردید. (مخالف دانش ستاری)

2-5- در خصوص گزارش کمیته مجریان جلسه ای که در اداره کل راه و شهرسازی تشکیل شده بود در خصوص مالیات مجریان، ابتدای گزارش اشاره گردید در ادامه چون بر اساس قوانین مالیاتی مودیان موظفند اطلاعات مالی خود را بر اساس رویه های قانونی اظهار نمایند. سازمان نظام مهندسی در صورت مکاتبه درخواست سازمان امور مالیاتی اطلاعات متراژ و کار را بر اساس داده های موجود در سامانه سازمان صرف نظر از میزان درآمد ریالی ارائه خواهد کرد ضمنا ملاک عمل قرار داد مجریان باشد.

2-6- در خصوص پیمان مدیریت مقرر گردید با مسئولیت اجرائی آقای مهندس مبارکی پیمان مدیریت در کمیته ای متشکل از آقایان دکتر ستاری، مهندس افشین ناصری، آقای مسلم محمدی ، مسئول مالی ، آقای دکتر تقی نژاد و بازرس آقای مهندس صبور ریز برنامه اجرایی را مشخص و جهت تصویب نهایی به هیئت مدیره ارائه نماید.

صورتجلسات مورخه 26/01/1402 و ۲۸ /01/ ۱۴۰۲ کمیته آموزش در هیات مدیره قرائت شد و موافقت گردید.

با درخواست خانم دکتر شاهی زارع در خصوص شرکت در کمیته رفاهی ، موافقت شد.

دیدگاه ها (0)


درحال حاضر نمیتوان نظری برای این مطلب ثبت کرد