جلسه شماره 127-128 مورخ 1402/02/16

جلسه اول شماره 127:

جلسه شماره 127هیات مدیره محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در محل اتاق جلسات واقع در طبقه سوم سازمان با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید با حضور 13 نفر از اعضای محترم هیات مدیره و بازرسین محترم سیامک صبور و مهندس صدیف هدایتی در ساعت 17:00به شرح ذیل برگزار گردید.

مقرر گردید تمامی مباحث در کمیته بودجه جمع بندی شود و هفته بعد در هیات مدیره ارائه گردد(به عنوان دستور کار اصلی در جلسه بعدی)

در مورد بیمه مسئولیت حرفه ایی مقرر شد مطابق سالیان قبل بصورت متراژ محور انجام پذیرد. مخالفان(آقایان دکتر تقی نژاد،دکتر سیمزن و خانم مهندس بهشتی)که با بیمه بصورت مهندس محور موافق بودند و در ادامه مقرر شد کمیته بیمه، بودجه لازم را برای قرارداد با بیمه بصورت  متراژ محور، در بودجه 1402 لحاظ کنند. ضمنا مقرر شد اسناد مناقصه متراژ محور، با مسئولیت مهندس مبارکی در کمیته بیمه، آماده­ی برگزاری مناقصه گردد.

جلسه دوم شماره 128:

جلسه شماره 128هیات مدیره محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در محل اتاق جلسات واقع در طبقه سوم سازمان با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید با حضور 13 نفر از اعضای محترم هیات مدیره و بازرسین محترم سیامک صبور و مهندس صدیف هدایتی در ساعت 19:45به شرح ذیل برگزار گردید.

گزارش اقدامات انجام شده در خصوص ساختمان شماره 2 و شهرستانها:

نمایندگان محترم ،آقایان مهندس مبارکی و شهریار گل محمدی، کلیه ی اقدامات انجام شده در خصوص ساختمان شماره (2) اعم از  اخذ گواهی عدم خلافی و طراحی های انجام شده برای طبقات چهارم و سوم و اخذ پایانکار و نیز سایر موارد انجام شده در این خصوص، در جلسه قرائت و خدمت اعضای هیات مدیره ارائه نمودند که لیست اقدامات، به پیوست جلسه حاضر قرار گرفت. در ادامه نیز آقای مهندس گل محمدی پیشنهاد خود را در مورد کاربریهای طبقات خدمت حاضرین در جلسه ارائه نمودند و پس از بحث و بررسی در مورد کاربری های طبقات ساختمان شماره (2) که به نتیجه مشخص نرسید. مقرر شد به  جلسات آتی موکول و مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

دیدگاه ها (0)


برای ثبت نظر لطفا وارد حساب کاربری خود شوید