جلسه شماره 129مورخ 1402/02/23

جلسه شماره 129هیات مدیره محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در محل اتاق جلسات واقع در طبقه سوم سازمان با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید با حضور 12 نفر از اعضای محترم هیات مدیره و بازرسین محترم سیامک صبور و مهندس علیرضا سلیمانی در ساعت 17:20به شرح ذیل برگزار گردید.

در خصوص گزارش کمیته بودجه و تصمیم گیری حسابهای بانکی سازمان، خزانه دار محترم سازمان آقای دکتر قادر سیم زن گزارش کلیه موجودی های حساب های بانکی سازمان نظام مهندسی را خدمت حاضرین ارایه نمودند( مبالغ موجود در کلیه حسابهای بانکی سازمان 1- بانک رفاه 2- بانک ملی 3- بانک پاسارگاد ۴- مهر ایران ۵- مسکن ۶- کشاورزی 7- ملت) در ادامه پس از بحث و بررسی در خصوص جابجایی حسابهای بانکی و افزایش مبلغ بانک مهر ایران مقرر شد در جلسه بعدی گزارش هیئت رئیسه و بانکها به صورت مکتوب به هیات مدیره ارائه گردد در ادامه بحث مهندس ناصری به این مطلب اشاره نمودند که تصمیم گیری در خصوص نحوه مدیریت نقدینگی حساب سازمان اعم از تبدیل سود بانکی برای اعطای وام به اعضای سازمان جزو اختیارات مجمع محترم می باشد.

در خصوص طرح افزایش ظرفیت و تعداد کار در هیات چهار نفره مقرر شد موضوع برای تمام رشته ها در هیات مذکور اخذ و بر اساس آمار کارکرد رشته های مختلف نسبت به اعمال آن توسط ریاست سازمان اقدام گردد.

با توجه به بازدید مدیر اجرایی از ساختمان به شماره ارجاع ۱۴۰۰03265 واقع در سرعین و عدم شروع عملیات اجرایی در موقع بازدید و صورتجلسه شورای مدیران مبنی بر امکان ارجاع نقشه مذکور از طریق اولویت بندی صرفاً از طریق ابطال ناظران ارجاع اولیه( زیر ۱۰۰ متر) نقشه مذکور و همچنین بحث و بررسی انجام شده و طرح نامه شهرداری سرعین در این خصوص مقرر شد ناظران اولیه نقشه مذکور ابطال و ارجاع نقشه به اصلی تبدیل و وارد سیستم اولویت بندی ارجاع نظارت شده و دریافتی حق الزحمه نظارت آن قبل از افزایش تعرفه انجام پذیرد.

شکایت به کد رهگیری 175410 به سازمان بازرسی کل استان در خصوص موعد شروع فرآیند، معرفی و انتخابات بازرسین در جلسه قرائت گردید که با موافقت همه اعضای حاضر،  این امر انجام پذیرفت. مقرر شد هر هیات مدیره حداکثر 1 نفر به همراه پروانه معتبر و مدرک تحصیلی مورد تایید امور مهندسین و مفاد قانونی و آیین نامه های صادره وزارتخانه در جلسه بعدی در پاکت درب بسته( معرفی شدگان باید شرایط مندرج در بخشنامه شماره 400/37556 مورخ95/06/10را احراز نمایند) معرفی نمایند.

مقرر شد از مبلغ 9 میلیارد تومان سپرده موجود در بانک ملی مبلغ ۵ میلیارد تومان به حساب مهر ایران جهت بهره برداری اعضا از وام کم بهره و ۴ میلیارد تومان به حساب سپرده بانک رفاه سود 22.5 درصد در جهت حفظ منافع و مصلحت اعضای سازمان اقدام گردد. این موضوع در راستای بند 1 صورتجلسه امروز در نهایت تصمیم گیری شد.

دیدگاه ها (0)


درحال حاضر نمیتوان نظری برای این مطلب ثبت کرد