دیدار رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با فرماندار

 دیدار رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با فرماندار

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان با حضور در محل ساختمان فرمانداری اردبیل با فرماندار جدید دیدار کردند.

در این دیدار ساسان میرزارحیمی ضمن تبریک فرا رسیدن "روز مهندس" نسبت به ارائه گزارش عملکرد سازمان پرداخت و گفت: ارتقاء سامانه الکترونیکی سازمان جزو اولویت ها بوده و در سالهای ماضی نیز کارهای بسیار خوبی در این حوزه اتفاق افتاده است.

وی خاطر نشان کرد : با راه اندازی سیستم الکترونیکی سازمان منجر به کاهش مراجعات حضوری شده و مراجعات صورت گرفته شده به سازمان در شرایط خاص انجام می پذیرد.

میرزارحیمی به توزیع عادلانه نقشه اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح ارجاع رندومی نظارت برای ساختمان های بالای 100 متر در کلیه گروه های ساختمانی از 15 بهمن امسال توسط سازمان به عادلانه بودن توزیع نقشه منجر شده است.

میرزارحیمی در ادامه خواستار حمایت فرماندار از مشکلات شرکت های حقوقی مجریان ذیصلاح شد و افزود : با حمایت از مهندسان و متخصصان امر ساخت و ساز شاهد توسعه روز افزون شهر باشیم.

در ادامه این دیدار فرماندار اردبیل نیز ضمن تبریک "روز مهندس" به جایگاه و موقعیت سازمان اشاره کرد و گفت: یکی از تحولات سازمان شفاف سازی مصوبات و ارجاعات نقشه می باشد.

اعتماد اعجازی اظهار داشت : خوشبختانه با سپری شدن هر دوره هیات مدیره در سازمان،ارتقاء و پیشرفت این سازمان با شیب مثبت رو به جلو در حال حرکت می باشد.

وی گفت: امیدواریم با اجرای طرح نهضت ملی مسکن و همت اعضای هیات مدیره با جذب مهندسان توانمند و جویای کار کمکی برای رفع مشکل بیکاری در جامعه صورت پذیرد.

اعتماد اعجازیاز اجرای 22 طرح عمرانی در اردبیل خبرداد و بیان کرد: در ادامه بیان کرد :پیگیر اجرای 22 طرح عمرانی در سطح شهر اردبیل هستیم و امیدواریم در آینده نزدیک با مشارکت بخش خصوصی نسبت به شروع طرح ها اقدام و با جذب مهندسان و متخصصان حوزه ساخت و ساز گام مهمی در توسعه و آبادانی شهر دارلارشاد اردبیل برداریم.