یوسف ساجد رئیس سازمان: افزایش تعداد و سقف وام قرض الحسنه برای اعضای سازمان را خواستاریم.

افزایش تعداد و سقف وام قرض الحسنه برای اعضای سازمان

به گزارش روابط عمومی، یوسف ساجد رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در نشست با مسئول بانک مهر ایران گفت: با بررسی فرآیند پرداخت وام به اعضای سازمان و مطابق توافق بعمل آمده مقرر شد تا تعداد و سقف تسهیلات قرض الحسنه به اعضای سازمان افزایش یابد.

ساجد بیان کرد: عدالت در پرداخت وام و فعال شدن منابع در اختیار بانک، باید برای اعضای سازمان در دستور کار بانک عامل قرار گیرد تا شاهد افزایش سقف و تعداد استفاده کنندگان از این تسهیلات باشیم.

رئیس سازمان به متناسب شدن تسهیلات اعطایی با نرخ تورم اشاره و اظهار داشت: امیدواریم با فراهم کردن امکانات رفاهی و تسهیلاتی برای اعضای سازمان قدمی در راستای خدمت به این قشر فرهیخته جامعه، برداشته باشیم.

در این جلسه مقرر شد هر ماه، مدیر امور مالی پیگیر لیست وامهایی دریافتی اعضا از بانک به ترتیب زمان معرفی و لیست انتظار در بانک باشد و بانک عامل ماهانه صرفا بر اساس ترتیب تاریخ معرفی ماهانه به حداقل ۲۰ عضو با موجودی حال حاضر اقدام و افزایش سقف وام را در دستور کار خود قرار دهد.‌

شایان ذکر است تسهیلات اعطایی بانک مهر ایران به اعضای سازمان هم اکنون مبلغ ۲۵ میلیون تومان با نرخ ۴ درصد و بازپرداخت ۱۸ ماهه بوده و طبق توافق بعمل آمده انتظار افزایش تعداد و سقف وام پرداختی در آینده ای نزدیک می رود که متعاقبا به اطلاع اعضاء خواهد رسید.