حضور رئیس سازمان در محل بانک رفاه شعبه مرکزی

حضور رئیس سازمان در محل بانک رفاه شعبه مرکزی؛

بعد از انتقاد برخی اعضا از کاهش تسهیلات بانک رفاه در خرداد و تیرماه، رییس سازمان بر اساس قولی که به اعضا داده بود، بلافاصله دوشنبه هفته گذشته به بانک مراجعه و طی نشستی که با رییس، معاون و مسولین تسهیلات بانکی رفاه داشت:

پس از بررسی وضعیت و تاریخ وصول معرفی نامه ها، مقرر شد تمام ۲۰۰ پرونده تشکیل شده روی میز، طی تیر و مردادماه پرداخت شوند و معرفی نامه های جدید نیز از شهریورماه به نوبت تشکیل پرونده و پرداخت شوند.

ضمنا مقرر شد، در صورتیکه ضامنین وامها، دارای پروانه مهندسی معتبر و بدون معوقه باشند، با یک یا دو پروانه ضامن مهندسی و بر اساس میزان وام (۵۰ الی ۲۰۰ میلیون تومان بر اساس پایه مهندس)، اقدام گردد.

در پایان نیز، رییس سازمان تاکید کرد، تسهیلات اعضا از محل حساب جاری، سپرده و حساب واسط خود اعضای سازمان پرداخت میگردد و مسوول اعتبارات بانک ضمن تکریم مهندسین، می بایست بنوبت نسبت به پرداخت اقدام کرده و پرداخت را به اعتبارات و مجوزهای بانکی موکول نگردد. در ضمن مقرر شد با حضور رییس بانک رفاه استان و رییس بانک رفاه شعبه اردبیل، تفاهم نامه جدید بر اساس اعتبارات موجود سازمان در بانک و حساب واسط، منعقد گردد و در شهرستانعا نیز معضل عدم پرداخت توسط شعب شهرستانی بی قید و شرط حل و فصل گردد.