بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان و بسیج مهندسین ساختمان استان اردبیل در محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع)

سازمان نظام مهندسی ساختمان و بسیج مهندسین ساختمان استان اردبیل در محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام بیانیه ای صادر کرد که متن بیانیه بدین شرح است:

 بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ االرَّحِیم

 كَدَأْبِ آلِ فِرْعَوْنَ وَالَّذِينَ مِنْ قَبْلِهِمْ كَفَرُوا بِآيَاتِ اللَّهِ فَأَخَذَهُمُ اللَّهُ بِذُنُوبِهِمْ إِنَّ اللَّهَ  قَوِيٌّ شَدِيدُ الْعِقَابِ

(عادتِ اینان) مانند عادت فرعونیان و پیشینیان آنان است که به آیات خدا کافر شدند، پس خدا آنان را به کیفر گناهانشان (به عذابی سخت) گرفت؛ زیرا خدا نیرومند و سخت کیفر است.

(آیه 52 /سوره مبارکه انفال)

خبر تلخ و ناگوار شهادت عزیزانی در آستان مقدس حضرت احمد بن موسی‌الکاظم شاهچراغ علیه‌السلام به دست تروریست‌های تکفیری و داعشی بار دیگر چهره زشت و کریه دشمنان قسم خورده اسلام و ایران اسلامی را به نمایش گذاشت. دستان پلید و آلوده‌ای که به خون مردم بیگناه آلوده می‌شود‌، همان دستان مدعیان دروغین دموکراسی و طرفدار حقوق بشر هستند که این چنین از آستین رژیم کودک‌کش صهیونیستی و آمریکای جنایتکار بلند می‌شود و در روز روشن به روی شهروندان و زنان و کودکان بی گناه آتش می‌گشاید. دشمنان انواع نقشه‌ها و برنامه‌های شوم امپراتوری دروغ خودشان را بکار بسته‌اند؛ این‌بار هم دستشان در به رگبار بستن و به خاک و خون کشاندن زنان و کودکان مظلوم ایران اسلامی آن هم در صحن مطهر حضرت شاهچراغ (ع)‌، رو می‌شود. جامعه مهندسین ضمن محکومیت این جنایت تاسف بار توسط مزدوران سلفی - صهیونیستی علیه مردم عزیز و دیندار، ضمن محکومیت این حرکت شوم از مسئولان امر خواستاریم ضمن شناساندن اغراض پلید اینگونه حوادث که در امتداد اغتشاشات سال گذشته و اقدامات ساختار شکنانه قرار دارد، عامه مردم و شناسایی کامل عوامل و دست اندرکاران این حمله ناجوانمردانه، برخوردی قاطع و با اجرای اشد مجازات پاسخی محکم به سردمداران تکفیری ایشان داده و زمینه پایان چنین اقدامات تلخی را فراهم نمایند. سازمان نظام مهندسی ساختمان و بسیج مهندسین ساختمان استان اردبیل سکوت سنگین و تعجب آور مدعیان حقوق بشر و مزدوران خارج نشین که داعیه دفاع از مردم دارند را مصداق بارز نفاق و تزویر دانسته، شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان عزیز را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، آحاد ملت شریف ایران اسلامی و خانواده های شهدای این حادثه تسلیت عرض می نماید. بدون شک ملت همیشه بیدار و هوشیار ایران اسلامی با حضور آگاهانه خود در صحنه، بار دیگر نقشه‌های شوم و تفرقه‌افکنانه دشمنان اسلام و نظام اسلامی را ناکام کرده و حسرت ایجاد اختلاف در صفوف ملت بصیر ایران اسلامی را بر دل منافقان و کفار زمانه خواهند گذاشت.

سازمان نظام مهندسی ساختمان و بسیج مهندسین ساختمان استان اردبیل