دومین یادواره شهدای مهندس استان اردبیل برگزار شد

 

دومین دوره شهدای مهندس استان اردبیل در راستای برگزاری کنگره ی ملی بزرگداشت مقام شامخ ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان و بسیج مهندسین ساختمان استان اردبیل و دبیرخانه کنگره ی ملی برگزار شد.

 یوسف ساجد، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی  گفت: آرامش و امنیت مردم حاصل رشادت و جان فشانی جوانان غیور ایران اسلامی است که با خون خود ایثار و شهامت و ارزشهای والای انسانی را معنا کردند و مسیر را برای خدمت رسانی ما به مردم شریف ایران هموار کردند و حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند. لذا بر همه ی مسئولان وظیفه ی قانونی، اخلاقی و شرعی است که با تلاش وافر و خدمت رسانی به مردم با کار جهادی و خستگی ناپذیر راه شهیدان را ادامه داده و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند.

وی ضمن تشریح عملکرد سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در بخش های مختلف گفت: هیات مدیره، کارکنان و اعضای سازمان نظام مهندسی همواره در خدمت رسانی به محرومین، ایثارگران و خانواده معظم شهدا، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و موسسات خیریه با ارائه خدمات مهندسی رایگان گام های مهمی برداشته اند و در موضوع نهضت ملی مسکن نیز همگام دولت محلی و همسویی با دولت جمهوری اسلامی ایران، با تداوم ارائه خدمات تخفیف دار و رساندن مجوزهای نقشه به تایید نهایی و مرحله صدور پروانه با هدف کیفی سازی ساخت و سازهای این بخش، توجه ویژه ای دارند.

در ادامه سردار غلام عسگر کریمیان به عنوان سخنران ویژه یادوراه، شهید و شهادت را با نگاهی جدید و برپایه آموزه های اخلاقی مورد بررسی قرار داد و پژوهش های انجام یافته در این حوزه را تشریح کرد.

تجلیل از خانواده های معظم شهدای مهندس استان اردبیل و جمع خوانی سرود های مذهبی از دیگر برنامه های این یادواره بود.