مراسم بزرگداشت"شهدای خدمت" برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، مراسم بزرگداشت شهدای خدمت با حضور رئیس ، اعضای هیات مدیره، مسئولان بسیج مهندسین عمران و  معماری استان و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در محل سالن آمفی تئاتر برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم که به میزبانی سازمان نظام مهندس ساختمان برگزار گردید، یاد و خاطره شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید را گرامی داشتند.

تورج آریش رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در این بزرگداشت، عروج شهدای خدمت شهید آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید و هیات همراه ایشان را تسلیت گفت و ابراز داشت: آیت الله رئیسی، ویژگی منحصر به فردی از جمله روحیه جهادی، خستگی ناپذیری، تواضع و فروتنی داشت و به هیچ عنوان خستگی در ایشان راه نداشت.

آریش افزود: ایشان با روحیه مردم داری مکرر بر این نکته که ما شانی جز خدمت به مردم نداریم و باید تمام تلاش خود را در همین راستا بکار گیریم. ایشان عمیقا مردم باور بودند و حضور مردم در صحنه ها را راهگشا می دانستند.

مجید صمدی مسئول بسیج مهندسین عمران و معماری استان با اشاره به روحیه محرومیت زدایی رئیس جمهور شهید افزود: اینک بر ما وظیفه است با پیروی از روحیه ایشان، ادامه دهنده همین راه باشیم و در آبادانی و سازندگی کشورمان از هیچ تلاشی دریغ ننماییم.

در ادامه این بزرگداشت سیدکمال الدین میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل نیزبا تسلیت و  تعزیت ضایعه اخیر به ارائه گزارش عملکرد دولت محلی پرداخت و از اجرای پروژه های نیمه کاره در استان خبر داد.