جلسه شماره 227 - 228 مورخ 1403/04/02

پیرو دعوتنامه شماره 1874 مورخ 30/3/1403 جلسه 227 هیات مدیره با حضور اعضای هیات مدیره و بازرسی سازمان رسمیت یافت.

ادامه تفاهم نامه ها:

1-1-تفاهم نامه میراث فرهنگی:

با موافقت تمامی اعضای حاضر مقرر شد درصد تخفیف ماده 3 تفاهم نامه پیشنهادی 45 درصد باشد و رئیس سازمان در این راستا در هیات چهار نفره مذاکره نماید و در صورت عدم امکان حداکثر 5 درصد تخفیف بیشتر در اختیار رئیس سازمان جهت تصویب در هیات چهار نفره و عقد تفاهم نامه قرار داده شد

در خصوص بند(5-2) ماده 5 تفاهم نامه، مقرر شد حداکثر تا 600 متر مربع بدون رعایت بند مذکور و الباقی طبق بند (5-2) و براساس سیستم الویت بندی ارجاع نظارت انجام پذیرد.

این تفاهم نامه براساس ماده 2 در خصوص مجوزهای با کاربری گردشگری که توسط میراث فرهنگی صادر می گردد، منعقد می شود که در راستای در آمدزایی برای سازمان و کیفیت بخشی بیشتر به ساختمانهای گردشگری استان بانظارت سازمان نظام مهندسی می باشد.در ضمن مقرر گردید برای نقشه های مذکور در داخل محدوده 35 درصد و خارج از محدوده 45 درصد تخفیف در نظر گرفته شود.

اصلاحیه تفاهم نامه شهرک صنعتی، مصوبه بند 3-2 (بند4-د)هیات مدیره مورخ 12/03/1403: پس از بحث و بررسی در خصوص نحوه ارجاع برای ساختمانهای گروه الف و ب مقرر گردید ارجاع برای ساختمانهای مذکور (گروه الف و ب) بدون برق و مکانیک انجام پذیرد.

تفاهم نامه کشاورزی:باتوجه به اینکه کلیه ی متراژ های موضوع تفاهم نامه جهادکشاورزی خارج از سیستم الویت بندی بوده پس از بحث و بررسی در این خصوص مقرر گردید ارجاع ساختمان هایی گروه الف و ب طبق روند جاری سازمان و الباقی گروههای ساختمانی طبق سیستم الویت بندی انجام پذیرد. در ادامه مقرر گردید درصد تخفیفات همانند شهرک صنعتی انجام پذیرد(هم برای داخل محدوده و هم برای خارج از محدوده شهری)تا 2000متر ارجاع برق و مکانیک الزامی نمی باشد(همانند شهرک صنعتی گروه الف و ب تا متراژ 2000متر مربع)این بند با موافقت همه اعضای حاضر در جلسه مصوب گردید.

در خصوص درخواست آقای بذری پس از بحث و بررسی و استماع صحبت های کارفرما و نماینده قانونی وی و دفتر مقرر شد مدیران مربوطه نسبت به بررسی اسناد و مستندات و ارائه گزارش بصورت کتبی به هیات رئیسه وصول گردد تا هیات رئیسه نسبت به بررسی موضوع و اقدام لازم و یا ارائه پیشنهاد به هیات مدیره اقدام نماید.

صورتجلسه مورخ 30/03/1403 در خصوص درخواست آقای مهندس گل محمد پور (مجری ذیصلاح)در جلسه مطرح گردید(که دارای هشت امضاء بود)، مقرر شد در قبال اخذ یک فقره چک صیادی بنام در خواست کننده و با ضمانت دو همکار دارای پروانه سازمان بتاریخ 25 مهر ماه (اقدامات قانونی توسط مدیر امور مالی انجام می گیرد)، پرداخت گردد. (مخالفین:ساجد /بهشتی) صورتجلسه به پیوست می باشد.

در خصوص درخواست آقای غلامرضا غفاری برای اعزام به مسابقات بین المللی، مقرر شد از محل بودجه کمک بلاعوض 1402(مصوب مجمع)مبلغ سیصد میلیون ریال پرداخت گردد.(این مصوبه با موافقت کلیه اعضای جلسه به تصویب رسید.فقط خانم بهشتی اجرای مصوبه را منوط به اجرای تمامی موارد مشابه تاکید کردند در غیر اینصورت مخالف مصوبه هستند.)

 

دیدگاه ها (0)


درحال حاضر نمیتوان نظری برای این مطلب ثبت کرد